ببینید | تحولات امروز باریکه غزه در سایه ازسرگیری حملات وحشیانه اسرائیل

خبرنگار العالم گفت:در جریان حملات مجدد رژیم صهیونیستی به باریکه غزه امروز بیش از ۱۰۰ نفر شهید و صد‌ها نفر دیگر نیز زخمی شدند.
کد خبر: ۱۴۳۳۶۳۷
تعداد بازدید : 16

به گزارش جام جم آنلاین، احمد سهمود خبرنگار شبکه العالم در غزه گفت: ناظران بر این باورند که هدف اشغالگران از تکرار جنایات خود علیه غیرنظامیان، باج‌گیری از مقاومت در مذاکرات است.

وی گفت: غیرنظامیان استان‌های مختلف نوار غزه در معرض بمباران و حملات هوایی قرار می‌گیرند و از صبح امروز نزدیک به ۳۰ شهید به بیمارستان المعمدانی و نزدیک به ۱۱ شهید نیز به بیمارستان کمال عدوان در شمال نوار غزه منتقل شدند در حالی که شمار شهدای امروز نوار غزه به بیش از صد شهید و صد‌ها نفر مجروح رسید که بیشتر آن‌ها کودک و زن هستند.

حبرنگار العالم ادامه داد: هواپیما‌های اسرائیلی اعم از پهپاد یا جنگنده در آسمان نوار غزه در حال پرواز هستند و بمباران چندین منطقه از جمله خانیونس، المغازی، البریج و استان الوسطی ادامه دارد که نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی بدون هیچ بازدارنده‌ای جنایات خود را از سر گرفته است..

احمد سهمود خاطرنشان کرد: بیشتر ناظران بر این باورند که این رژیم با این اقدامات در تلاش است تا مذاکره کنندگان راتحت فشار قرار دهد و از مقاومت در مذاکرات کسب امتیاز کند.

وی ادامه داد: عملیات مقاومت امروز نیز به صورت سازماندهی شده و بسیار شدید از شمال و جنوب با وجود محاصره نظامی و وجود تانک‌ها درشمال ادامه داشت. در استان غزه نیز درگیری‌های بسیار شدیدی در جریان است.

خبرنگار العالم تاکید کرد: ارتش اسرائیل از اقدامات نیرو‌های مقاومت فلسطین در مناطق مختلف نوار غزه دچار جنون شده است؛ به ویژه پس از تخریب منازل غیرنظامیان و رسیدن به تعدادی از رهبران مقاومت، اما شعله درگیری تا این لحظه متوقف نشده است.

احمد سهمود گفت: گروهان‌های قدس و گردان‌های القسام از هدف قرار دادن تجمعات نظامیان اشغالگر در شمال نوار غزه و بمباران شهرک‌های سدیروت و نوار غزه خبر دادند که نشان دهنده استراتژی یکپارچه مقاومت در مقابله با دشمن است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
۰
۰
حزب الله لبنان با تمرکز بر نیروی انسانی و قدرت هوایی اسرائیل باید تلاش نماید تا حداکثر تلفات به نیروی نظامی و پدافند هوایی و فرودگاههای نظامی اسرائیل وارد نماید تا بحران فشار افکار عمومی اسرائیل را تشدید نموده و موجب کاهش توان هوایی و دفاع موشکی اسرائیل گردد. قدرت هوایی و حفظ جان سربازان دو اولویت مهم اسرائیل است که باید حملات به صورت هدفمند به این دو بخش افزایش یابد.

نیازمندی ها